ماه من (لیلا فروهر)



دانلود آلبوم به صورت یکجا در یک فایل زیپ شده

نام فایل

کیفیت

رپید شیر

مگا آپلود

لینک مستقیم

لیلا فروهر - ماه من

192Kb

 دانلود

 دانلود

 دانلود

لیلا فروهر - ماه من

128Kb

 دانلود

 دانلود

 دانلود

فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

 ۱ـ ماه من

 ۲ـ مجنون به لیلا میرسه

 ۳ـ مگه میشه

 ۴ـ بهانه

 ۵ـ آرزوی من این است

 ۶ـ به جون تو

 ۷ـ خیلی سخته

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 ۱ـ ماه من

 ۲ـ مجنون به لیلا میرسه

 ۳ـ مگه میشه

 ۴ـ بهانه

 ۵ـ آرزوی من این است

 ۶ـ به جون تو

 ۷ـ خیلی سخته

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

 ۱ـ ماه من

 ۲ـ مجنون به لیلا میرسه

 ۳ـ مگه میشه

 ۴ـ بهانه

 ۵ـ آرزوی من این است

 ۶ـ به جون تو

 ۷ـ خیلی سخته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد